Eppelskrutt -






Gästblogga

Vill du gästblogga på supereppel.blogg.se?
Vill du dela med dig av dina ideer, tankar eller mästerverk?

Då tycker jag du skall ta chansen! Skicka ditt inlägg på mail till [email protected]
Som rubrik eller ämne i mailet skriv: Gästblogg.
Skriv text, bifoga bilder, ja gör det till ett riktigt bra inlägg helt enkelt!
Det han handla om din panda, din stil, eller kanske dendär snygga pandan du kollade in förra helgen. Du är alltså fri att skriva om vad som hällst!

Jag kollar min mail på helgen och om du har tur så kommer just ditt inlägg att publiceras på bloggen. (jag kan inte lova att alla publiceras, men det hindrar er ju inte att skicka in inlägg för det!)
Man får skicka in hur många inlägg som hellst när som hellst.
Och glöm nu inte att skriva ditt pandanamn i slutet, annars vet ju ingen vem som var den duktiga skrivaren. ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Hur är det om man har en blogg och vill gästblogga, räcker det med att länka att inlägg i ett mejl eller måste man skriva det där? För jag skulle gärna vilja gästblogga... :p

2012-03-07 @ 18:05:17
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback