Eppelskrutt -






Så småning om

Hej på er! :)
Det kommer att bli några ändringar här på bloggen framöver! Jag skall försöka få ihop en ny frech design (vilken färg tycker ni att designen skall vara?) och så skall jag börja blogga lite smått om Oloko.
Det blir mest hur man odlar och gör olika saker, för jag har märkt att det inte finns "recept" på hur man gör oloko-grejer någon annan stans. ;) Alltså inte så mycket min dag i oloko inlägg.
Skall också försöka skriva lite mera om de nya sakerna i Panfu och slänga in små serier eller berättelser då och då. Jag lovar inte att det blir många, men jag skall försöka iallafall. :)

Annars fortstter det som vanligt. Ni får också jättegärna gästblogga här på supereppel, mer information om det hittar ni HÄR
Har ni frågor eller åsikter om något, är det bara att kommentera och berätta det för mig! :)


PS. Glöm inte att anmäla er till månadens blogg ett inlägg ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback