Eppelskrutt -






Månadens blogg



En månad har gott och det är dags att anmälsa sig till månadens blogg igen! :)

Såhär går det till: Varge månad kommer ett inlägg upp där man kan anmäla sig till månadens blogg. Alla anmälda publiceras sedan i ett inlägg där läsarna röstar på vem de tycker skall bli månadens blogg. Man får göra reklam för att få röster. Din blogg behöver inte var en panfublogg, utan vilken slags blogg som hällst.

Bloggen med flest röster när röstningstiden är ute blir månadens blogg. Man kan inte bli månadens blogg två månader i rad.

Den som utses till månadens blogg får en bildlänking och en kort possitiv feedback (till exempel: Fin design, jättebra skrivet, härlig personlighet) i min meny en hel månad tills nästa blogg har valts.



Anmäl dig genom att
kommentera namn och bloggadress i detta inlägg.
Och skriv ett inlägg i din blogg att du är med.

Man kan anmäla sig till och med Torsdag 3:dje
. Då sammanställer jag ett inlägg där ni får rösta.

Man kan inte anmäla sig längre

Kommentarer
Postat av: mollymo

Oj, det blev tomt förut. Jag är iaf med :)

2012-04-27 @ 09:41:31
URL: http://mollymopanfuu.blogg.se/
Postat av: Sally-sweet (Poppi_princess)

Heej Eppelskrutt, det var länge sen. Jag vill jätte gärna vara med :) <3

2012-05-05 @ 13:50:38
URL: http://moviesally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback