Eppelskrutt -






Om Eppel



Hejsan! Det är jag som styr och ställer här på bloggen. Jag kallar mig Eppelskrutt men det går lika bra med Eppel ifall du tycker att det passar bättre.
Jag är en glad och lite busig tjej i mina bästa år. Jag älskar att skriva och skapa och här på bloggen kommer det att finnas allt mellan himmel och jord.

10 små saker om Eppelskrutt.
- Smeknamn? Eppel, Skruttan.
- Stjärntecken?  Stenbock.
- Gillar?  Skriva, rita, fotografera, blogga och skratta.
- Gillar inte?  Såna som härmar och bråkar, saltgurka.
- Har du bloggat förut? Ja, på panfueppel.blogg.se
- Om du skulle få ta med dig en sak till en öde ö, vad skulle det vara? En båt så jag kan åka hem.
- Favoritfärg? Regnbågsfärg.
- Favorit mat? Ätbar mat.
- Motto/Visdomsord? Stå på dig, annars kanske nån annan gör det.
Gör som havet, våga.
Stanna inte och titta på skiten, trampa ner den och gå vidare.
- Mail? [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback