Eppelskrutt -






Tips

Detta är en kategori där jag kommer samla alla möjliga trevliga tips som kan hjälpa dig med det ena och det andra.
Jag kommer att fylla på med mera tips nu som då, så du kommer alltid att ha chansen att lära dig något nytt.

Listan nedanför är uppdelad i olika kategorier av tips. För att komma till det tips du vill veta mer om är det bara att klicka på tipsets namn.
Och om det du vill veta inte finns i listan är det bara att kommentera så gör jag allt för att få svar på din fråga.


☆ Blogg Design ☆

Färgkoder
Hur man får konturer runt bloggen (blogg.se)
Hur man delar upp menyn (blogg.se)
Hur man lägger till egna rubriker i menyn - Till exempel "Kontakt" (blogg.se)
Hur man gör mouseover bilder (blogg.se)
Hur man flyttar och lägger kategorierna som man vill (blogg.se)
Hur man får en kommentera knapp vid rubriken (blogg.se)



☆Bloggandet☆

Hur man lägger in You Tube filmer på bloggen
Kastas in i bloggvärlden - Om du skall skapa en egen blogg



☆Panfu☆

Hur man tar bilder i panfu


Kommentarer
Postat av: BUNNYCOOL

Hejsan Eppel! Jag undrar om du skulle kuna visa hur du gjorde din meny med startsida, om eppel osv.

2011-12-26 @ 15:13:21
URL: http://bunnycool.blogg.se/
Postat av: BUNNYCOOL

Hejsan Eppel



Jag undrar hur du fick svarta konturer på bloggen..Skulle du kynna berätta hur man gör det?

2012-01-02 @ 15:05:05
URL: http://bunnycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback