Eppelskrutt -






Bloggstart



Hej och välkommen skall du vara till öppningen av Supereppel.blogg.se!
Mitt namn är Eppelskrutt för alla er som inte redan visste, och detta är min blogg. :)
Vill du veta mer om mig så kan du klicka på fliken "Om Eppel" på högra sidan av bloggen.

Här på bloggen kommer det dyka upp inlägg om allt som rör panfu, design och mycket mycket mer!
Det kommer såklart dyka upp små och större tävlingar och du har när som helst chans att komma med förslag till bloggen bara genom att kommentera.
Du kommer också ha möjlighet att skriva egna gästblogg inlägg, mera information om det kommer innom kort.

Det är jättekul att vara tillbaka i bloggvärlden, och jag hoppas att du skall trivas här! :)
Med detta sagt förklarar jag supereppel.blogg.se officielt öppnad! VÄLKOMMEN! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback