Eppelskrutt -






Gör din röst hörd


Jag har inte hört med er ännu vad detär ni vill se och läsa om här på bloggen, så nu tänkte jag ta tillfället iakt och fråga er det.
Vad vill ni se och läsa om i bloggen?
Ta chansen och gör din röst hörd, kommentera vad det är du tycker borde finnas här på bloggen. Det kan vara vad som helst, teckningar, tips, designer, nyheter, bilder, mode, frågestund, till och med isbjörnar om du så tycker att det verkligen borde finnas!
Ta chansen kommentera din åsikt, jag kommer att läsa vartenda liten kommentar och många av dom kommer göra stor skillnad här på blggen. ;)

Kommentera, kommentera, kommentera!

Kommentarer
Postat av: Wilma

hur gör man en egen design

2011-12-22 @ 15:51:38
URL: http://foureverday.blogspot.com
Postat av: Lawiny(panfu)Mellodiieh(clubpenguin)

Designtips osv. kanske gratisdesigner, eller bara blogg tips

2011-12-23 @ 21:32:08
URL: http://myblogz.blogg.se/pingvinen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback