Eppelskrutt -






Min resa genom panfu



När jag först fick veta om panfu så var det min kompis Nooti som tipsade om det.
I början bar jag inte inne så mycket, men så småning om fick jag upp ögonen för den lilla ön. Alla möjligheter, spel, och alla nadra fina pandor. :)
På den tiden hade Nooti en panfu blogg, och den inspirerade mej. Fick gäst blogga där för att testa och skaffade sen en egen panfu blogg: Panfueppel.blogg.se
Där bloggade jag om panfu i nästan ett år och folk kände igen mig i panfu. Allt var jätteroligt och jag njöt av vartenda dag på panfu.
Sen vet jag inte riktigt vad som hände, men mina panfu besök blev allt mindre och mindre. Jag slutade nästa helt. Bloggen blev tyst och jag försvann på något sätt. Panfueppel.blogg.se avslutades. De sista orden, någonsin?


Sen kom Oloko, det var ett kul spel och jag kom jättelångt. Men ja började sakna panfu, oloko var inte alls samma sak.
Så jag böörjade logga in på panfu, ingen kännde igen mig eller ens hälsade men det var jag beredd på. Jag bestämde mig för en nystart och man fick rösta på namn till den nya bloggen. Dest slutliga resultatet blev Supereppel.blogg.se


Det är här vi är nu, jag är tillbaka och med er hjälp ska vi se till att bloggen handlar om just det ni är intresserade av att läsa! :) Tack för att ni alltid har trott på mig och för att ni alltid har stöttat mig! ♥ ni är fantastiska! Utan er skulle det alldrig har blivit känt att Eppelskrutt existerar.
Puss på er, ni är de bästa läsarna man kan få! :)

Kommentarer
Postat av: Sally-sweet, Poppi_princess

Heeeej :) Kolla gärna in min blogg Moviesally.blogg.se jag bloggar om massa olika :D T.ex. Panfu, msp, littlest pet shops, min vardag och massa mer :)

2011-12-17 @ 22:46:30
URL: http://moviesally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback