Eppelskrutt -






FRÅGOR

Gjorde några miniomröstningar :) Rösta rösta!

webvoter-omröstning
Skall jag skriva om Oloko

Ja !
Nej !

Se resultat

webvoter-omröstning
Borde jag göra en ny design till bloggen

Ja !
Nej !

Se resultat

webvoter-omröstning
Skall jag fortsätta att göra gratis designer

Ja !
Nej !

Se resultat

webvoter-omröstning
Skall jag skriva mer om de nya sakerna i Panfu

Ja !
Nej !

Se resultat

webvoter-omröstning
Skall jag göra sagor/serier till bloggen

Ja !
Nej !

Se resultat

webvoter-omröstning
Vill ni läsa mera om min vardag i panfu

Ja !
Nej !

Se resultat

Vet att det är samma frågor som i JA/NEJ inlägget, men det var bara snälla Jacko som kommenterade...
Jag hoppas att det är flera som röstar här och nu iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Jacko

Naww <33

Tack.

2012-04-17 @ 23:16:36
URL: http://pingvinpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback