Eppelskrutt -






Ja/Nej

Hej på er snyggingar!
Jag har börjat fundera på olika saker runt bloggen och bloggandet. Här under har jag ställt några ja/nej frågor. Jag skulle bli jätteglad och tacksam om ni ville svara på dom.
Tänkte ha omröstning, men eftersom det är så många frågor gick det inte så bra.. Så vi kör på den hederliga kommentera ditt svar.
Vi kan göra så att alla som tar sig tid och skickar en kommernar till mig om vad de tycker blir nämnda och länkade (om det finns en blogg) i ett inlägg. Tack på förhand ♥ :)


1 Design.
a) Borde jag göra en ny design till bloggen?
b) Skall jag fortsätta göra gratisdesigner?
c) Skall jag göra så att man får kopiera koderna för gratis designerna direkt från bloggen?

2 Inlägg.
a) Skall jag skriva mer om de nya sakerna som kommer till panfu?
b) Skall jag göra sagor/serier till bloggen?
c) Vill ni läsa mera om min vardag i panfu?
d) Skall jag börja skriva om andra spel som till exempel Oloko?

y) Finns det något annat som du skulle villja se eller ändra på i bloggen? Vad?

Kommentarer
Postat av: Fukt

1 Design.

a) Ja

b) Ja

c) Nej



2 Inlägg.

a) Nej

b) Nej

c) Ja

d) Ja



y) Habbo retron eller Habbo!

Tips på habbo retron:

Laup.nu

Hearhotel.org

GTHOTEL.ORG( min favvo, ligger nere just nu men kommer nog snart upp igen!

2012-04-12 @ 20:25:45
URL: http://olokofukt.blogg.se/
Postat av: Jacko

har gjort det!

ps: du kan väll också börja blogga om Clubpenguin..

PS: Ändra min länk i länkar( Jacko )från panfucross.blogg.se - Pingvinpojken.blogg.se eller Olokofukt.blogg.se



Har bloggen Pingvinpojken för tillfället!

2012-04-15 @ 18:52:50
URL: http://pingvinpojken.blogg.se/
Postat av: Hanna

Design:

a) Ja

b) Ja

c) Ja



Inlägg:

a) Ja

b) Ja

c) Ja

d) Nej



Min blogg ser du väl här nedanför???

2012-04-24 @ 20:07:37
URL: http://hannas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback