Eppelskrutt -






Svar på tal

Jacko
Bor du i Finland??
Brukar spåra upp mina kommentarer och såg att du bor i Finland.. srry för att jag gjorde det men ville bara veta.. så är.. det sant??



Svar: Ja, jag bor i Finland. Jag är dock född i Stockholm när mina föräldrar jobbade där och har alltså spenderat mina första levnadsår där, men vi flyttade ganska snart hem till släkten i Finland igen.
Idag bor min familj på landet i österbotten med endast 20 minuter in till stan. Och, ja vad skall man säga? Jag trivs bra här! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men är du svensk eller finsk isåfall?

Hur duktig på finska är du på skalan 1-10?

Hur många år är du?

Har du några syskon, hur många?

Har du något djur, vad heter det?

2012-04-08 @ 21:22:35
URL: http://Hannas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback