Eppelskrutt -






Sprid kärlek


Hej, vad du är fin! :)
Det är en mening som, iallafall jag, inte har sätt något av i Panfu. Jag tycker att det är jättesynd!
Jag tycker att vi borde tänka mera på andra, och inte bara på oss själva. Att vi tycker att det är en självklarhet att en panda är snygg eller fin behöver inte betyda att pandan själv vet eller tycker det. Då kan det betyda jättemycket att nån kommer fram till en och säger "Du är verkligen jättefin" eller "Jag älskar din stil, jättesnyggt".

Så nu när alla hjärtans dag är nära så tycker jag att vi kan sprida lite extra kärlek. :)
Det betyder ju inte att alla måste gå och bli ihop med den första pandav vi ser, utan att vi täbker på andra och att vi verkligen berättar hur fin han eller hon är eller vilken bra kompis din polare är.

Om ni vill, så kan vi ha en speciell dag då vi samlas i en server och spriger runt och ger komplimanger åt andra.
En komplimang är ett ord eller en mening som beskriver en person på ett bra sätt till exempel "Du är jättesöt" eller "Du är verkligen bra på att kramas". :)


Så vad tycker ni? Skall vi samlas en dag och sprida glädje? Kommentera isåfall och skriv järna när du har möjlighet.
Dela också gärna dethär inlägget, jag tror att detta är något alla på Panfu borde tänka på. Skriv gärna varifrån ni tog texten! :)

Kommentarer
Postat av: Elin (Elon00)

Hej fina eppelskrutt!



Det var länge sedan! Vad kul att du har börjat blogga igen :)



Tack så mycket för kommentaren i min blogg.



Jag tycker att din idé låter jätte bra, och så fort denna dagen blir av ska jag försöka komma!



Ha det bäst!



Kram

//Elin (Elon00)

2012-02-08 @ 21:35:36
URL: http://smilelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback