Eppelskrutt -






Den som väntar på något gott

Hej på er snyggingar! :)
Måste bara säga att det händer jättemycket för mig just nu. Datorn skall fixas till och program skall laddas ner och mappar skall ränsas och allt skall ställas in från början.
Dessutom fixar jag mitt rum och håller på att tömma allt och städa så att jag får in nya möbler osv.
Allt kommer att bli jättebra, men det blir inte så mycket tid över till bloggandet. :(

Jag skall apsolut uppdatera, men jag kommer inte att hinna göra tips eller designer.
Jag hoppas att ni har tålamod att vänta, även fast det inte är så kul. För ni vet; den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. ;)

Det var det jag ville säga! Puss hej kinkpastej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback