Eppelskrutt -






Home

Hej på er allihopa!
Jag hoppas att ni har haft en jättebra jul och ett gott nytt år!

Lessen att jag inte skrivit något här, detta beror på två saker.
Dels så slutade min dator att fungera. Helt död, den startade inte ens. Det r först nu idag jag kan vara på internet och alla mina bilder och filer är borta. Försöker återställa datorn men vi får de om det går.
Och dels så har jag varit borta denna vecka, från den 28:onde. Jag har alltså inte varit hemma och har inte kunnat blogga. Ber om ursäkt att jag inte berättade det på förhand, det har varit så mycket.

Nåja, nu är jag hemma igen och bloggandet sker i stort sätt som förut. Dock med mindre bilder pga datorn.
Tror inte att det blir så mycket bloggande idag, det är nämligen ingen vanlig dag..
Idag är dagen då jag fyller åt! :D Ännu ett år har gått och oj vad snabbt det gick!

Nej nu skall jag inte skriva längre, ni orkar ju inte läsa inlägget då! :P :)
Puss & kram fina dam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott och gott nytt år :)

2012-01-03 @ 22:58:37
URL: http://Foureverday.blogspot.com
Postat av: BUNNYCOOL

Grattis i efterskott!

2012-01-05 @ 13:28:42
URL: http://bunnycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback