Eppelskrutt -






Sprid kärlek


För er som har läst mitt inlägg om att sprida kärlek så vet ni att jag funderade på att ha en samling då vi alla kan sprida kärlek över Panfu.
Jag tycker att vi samlas ca en timme på alla hjärtans dag (Tisdagen den 14 februari) och sprider ut oss och ger alla komplimanger! :)

Alla är hjärtligt välkommna att samlas i Panfu på tisdag den 14 i staden i Bollywood klockan 4-5 svensk tid (5-6 finsk tid). Jag kommer garanterat att ta bilder och publicera dem på bloggen. ;)
Berätta gärna detta på er blogg om ni har en, så att så många som möjligt kommer med och sprider kärlek och glädje! :)

Jag hoppas att vi ses! Ha en fortsatt bra dag!
Vill ni läsa inlägget jag talade om klicka [HÄR].

Kommentarer
Postat av: BUNNYCOOL

Kommer inte kunna komma, och är du finsk? Eller bor du i Finland typ?

2012-02-12 @ 22:42:27
URL: http://bunnycool.blogg.se/
Postat av: E L S A - www.ekihlberg.blogg.se

Hej Eppel!



Som du märkt har det inte gått att kommentera på min blogg, men det har fixat sig nu, det var bara för att jag inte bockat för en knapp på blogg.se.



Kram :)

2012-02-13 @ 17:21:13
URL: http://ekihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

[Bara jag ser] Mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback